En lista: Ärliga listan

 
Så kommer det första lite mer personliga här. Nämligen en liten lista som jag sett på många bokbloggar här omkring.  :) Tyvärr vet jag inte vem som gjort den, så jag kan tyvärr inte länka den flitiga personen här. :(
 
 
 
NÄR GRÄT DU SENAST OCH VARFÖR?

I onsdags (har jag för mig) pga. ett bråk med ett gäng bekanta. Men det har löst sig för de flesta parter nu. :)

TRE SAKER DU AVSKYR

x Människor som är medvetna om att något de gör är fel, men är för egoistiska eller lata för att göra något åt det.
x Att skriva salstentor.
x Att diska.

HUR VAR DU I SKOLAN?

Jag har alltid varit ganska blyg och tillbakadragen. Jag har ofta umgåtts med folk som inte varit så populära, och därför själv också fått höra ett och annat. Jag har alltid fått lov att plugga mycket för att få bra betyg, och stör mig därför väldigt på människor som har plugghuvud men som inte använder sig av det.

VAD BLIR DU STRESSAD AV?

När saker inte blir som jag har tänkt mig.

TRE SAKER DU ÄLSKAR:

x Sommaren
x Pontus
x Kaffe

HUR TROR DU ATT ANDRA UPPFATTAR DIG?

Snäll, lugn, tillbakadragen, säkert ganska tråkig och opersonlig för de som inte känner mig. Min familj och mina vänner tror jag uppfattar mig som pratsam, snäll, omtänksam och ordentlig.

HUR UPPFATTAR DU DIG SJÄLV?
 
Snäll, lugn, omtänksam.


EN SITUATION SOM DU TYCKER ÄR JOBBIG / PINSAM:

Att hålla tal eller redovisningar inför klassen. Jag har alltid avskytt att få all uppmärksamhet och när jag tvingas göra det vill jag få allt överstökat så snabbt som möjligt.

NÄR KÄNNER DU DIG SOM VACKRAST?

När jag fixat till mig, när Pontus säger att jag är vacker eller när en okänd person ger mig en komplimang.

VAD SKRATTADE DU SENAST ÅT?

Jag minns faktiskt inte, säkert åt vår lilla katt som jag knasiga saker mest hela tiden.

NÅGOT DU FUNDERAT MYCKET ÖVER?

Hur man någonsin ska kunna rätta till sina misstag. Hur man kan få människor att lita på en när man berättar sanningen. Döden. Meningen med livet. Skolan. Framtiden. Jobb. Barn. Ja, det finns mycket!

TRE SAKER DU ÄR RÄDD FÖR:

x Ormar
x Att bli lämnad av någon jag älskar.
x Att gå ensam hem när det är mörkt.

ETT YRKE DU TROR DU SKULLE VARA DÅLIG PÅ:

Lärare, då jag avskyr ledar-rollen och att stå inför folk.

SLUTLIGEN, ETT YRKE DU TROR ATT DU SKULLE VARA BRA PÅ:
 
Förhoppningsvis sjuksköterska då det är det som jag pluggar till, haha. Annars yrken där jag får jobba med människor. Det spelar ingen roll om det är barn, äldre, sjuka osv. Jag trivs otroligt mycket med att hjälpa andra och älskar mitt jobb på äldreboendet.
 
/ Linnea
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0